مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-06اجتماعي

کاهش 3 تا 6 درجه ای دمای گیلان تا چهارشنبه


مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش سه تا شش درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: بارندگی ها طی فردا رگباری و شدید خواهد بود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش سه تا شش درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: بارندگی ها طی فردا رگباری و شدید خواهد بود.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد دانست و اظهار کرد: کمینه و بیشینه دمای هوای استان بین 9 تا 28 درجه سلسیوس در نوسان است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده استقرار جریانات جنوبی در منطقه طی 24 ساعت آینده دانست و اظهار کرد: طی امروز وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و در نواحی ساحلی و جلگه ای، پدیده مه مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه از بعد از ظهر فردا به تدریج با نفوذ توده هوای خنک و ناپایدار و شمالی شدن جریانات، شرایط برای ابرناکی و مه آلود شدن هوا و بارندگی و وزش باد و رعد و برق تا چهارشنبه فراهم خواهد شد، عنوان کرد: بارندگی ها رگباری و شدید خواهد بود.

دادرس از کاهش سه تا شش درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: بارندگی و وزش باد و روند کاهش دما تا بعد از ظهر چهارشنبه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 3 تا 6 درجه ای دمای گیلان تا چهارشنبه

کاهش 3 تا 6 درجه ای دمای گیلان تا چهارشنبه